Aktualizacja: 28.04.2025 06:57 Publikacja: 10.03.2025 05:19
Foto: Adobe Stock
W styczniu i lutym 2025 r. w ujęciu rocznym liczba klientów w centrach handlowych spadła o 7 proc. – wynika z raportu Proxi.cloud i UCE Research, który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Patrząc na dane z województw, największe spadki nastąpiły w woj. podkarpackim i świętokrzyskim – o 12 proc., zaś w podlaskim 11 proc.
– Spadek może zależeć od wielu czynników. Jednym z nich może być dalsza popularyzacja platform e-commerce i przechodzenie części kupujących wyłącznie na zakupy online. Innym potencjalnym czynnikiem, który mógł mieć wpływ na liczbę klientów w galeriach, jest inna struktura promocji i wyprzedaży niż rok wcześniej – mówi Mateusz Nowak z Proxi.cloud.
30, 50, 100 tys. zł za metr. Ceny mieszkaniowego luksusu w Polsce stale rosną. W apartamentowcach z najwyższej p...
Już wkrótce Polska może dołączyć do rosnącej grupy państw, które eksperymentują z czterodniowym tygodniem pracy.
Marcowy spadek bezrobocia potwierdza początek wiosenno-letniego ożywienia na rynku pracy, które zaburzył tajemni...
W ostatnich latach ponad 40 proc. obywateli skarżyło się na bezsenność, co przekłada się także na straty w gospo...
Już 78 proc. firm i instytucji korzysta ze sztucznej inteligencji. 49 proc. z nich wygenerowało w ten sposób osz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas