Obowiązki organizatora akcji promocyjnej w internecie

O zakwalifikowaniu danej akcji marketingowej jako loterii promocyjnej albo konkursu nie decyduje nazwa ogłoszona przez organizatora, ale ich faktyczne cechy. One też będą wyznaczać niezbędne do załatwienia formalności.

Publikacja: 13.09.2017 06:40

Wzrost znaczenia internetu, a przede wszystkim mediów społecznościowych spowodował, że wiele podmiotów gospodarczych przeniosło wszelkie działania marketingowe, mające na celu promocję produktów albo usług w sieci. Akcje promocyjne często przybierają formę konkursów, w których uczestnik po spełnieniu określonych warunków może wygrać konkretną nagrodę. Media społecznościowe umożliwiają szybkie poinformowanie konsumentów o organizowanym konkursie i pozwalają na stosunkowo niekłopotliwe przeprowadzenie całego wydarzenia.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Krajowy System e-Faktur coraz bliżej i ciągle się zmienia. Jest decyzja rządu
Podatki
Fiskus i korespondencja wysyłana do pełnomocnika. Ważna uchwała NSA
Podatki
Adwokat rozliczy w kosztach wydatki na edukację zatrudnionego aplikanta
Podatki
Jak często polski biznes trafia na celownik skarbówki? Niepokojący raport MDDP
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Podatki
Podatki, edukacja i farmacja. To kolejne propozycje zespołu Brzoski