Mający ponad 50 kod paskowy może zmniejszyć koszty dostaw ostatniej mili. Swiss Post – narodowy operator pocztowy Szwajcarii – wdrożył rozwiązanie Scandit Smart Data Capture, zintegrowane z własną aplikacją mobilną Nemo.
Swiss Post obsługuje ponad 200 milionów paczek i 1,7 miliarda listów rocznie. Przy takiej skali kluczowe znaczenie ma wydajność. W ramach szerszej strategii cyfryzacji organizacja na nowo zaprojektowała sposób działania zespołów odpowiedzialnych za ostatnią milę.
Własny smartfon
Centralnym elementem tego procesu jest technologia inteligentnego skanowania Scandit, wbudowana w aplikację Nemo używaną przez kurierów na smartfonach Samsung. Ale nie chodzi wyłącznie o skanowanie kodów kreskowych – kluczowe jest umożliwienie inteligentnych, płynnych operacji, wspieranie pracowników w realizacji zadań i wykorzystywanie potencjału danych w czasie rzeczywistym.
Czytaj więcej
Zaczyna się robić gęsto od podmiotów przygotowujących się do obsługi kolejowego ruchu między Unią...
Także PostNord – operator pocztowy Szwecji i Danii – wdrożył system Truck Utilisation oparty na sztucznej inteligencji, który wykorzystuje widzenie komputerowe do monitorowania poziomu załadunku oraz czasu załadunku i rozładunku w terminalach.