Reklama

Mieszkanie czy lokal - co da więcej zarobić w 2025 r.? "To nie czas dla amatorów"

Nieruchomości zawsze przyciągały inwestorów: chcących zarabiać na wynajmie (długo- i krótkookresowym), na flipach (okazyjne kupowanie mieszkań i ich droższa odsprzedaż), na lokalach usługowych (np. osiedlowych sklepach). Czy 2025 r. będzie łaskawy dla inwestorów?

Publikacja: 07.02.2025 13:09

Deweloperzy wprowadzają nowe inwestycje w cenach nieco poniżej konkurencji w danej lokalizacji

Deweloperzy wprowadzają nowe inwestycje w cenach nieco poniżej konkurencji w danej lokalizacji

Foto: REDNET

Hanna Morawska z Freedom Poznań Centrum mówi dobitnie: – To nie jest czas dla amatorów. Rynek w 2025 r. nie wybaczy błędnych decyzji – uważa. – Zgodnie z prognozami popyt na nieruchomości ma być słabszy, co doprowadzi do stabilizacji cen w dużych aglomeracjach, a nawet ich spadku w mniejszych miejscowościach.

Łukasz Wydrowski, prezes Estatic Nieruchomości, dodaje, że dla inwestorów, którzy dobrze rozumieją mechanizmy rynku, ten rok będzie okresem szans. – Dla tych, którzy podejmują decyzje impulsywnie, to czas wyzwań – ocenia. – Każdy segment rynku – od wynajmu, przez flipy, po lokale użytkowe – oferuje możliwości, ale też wymaga głębokiej analizy i przygotowania.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Inwestycje w sztukę. Fenomen sukcesu Ewy Juszkiewicz
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Ceny akcji poszybowały wysoko. Tak, jak nigdy wcześniej
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Portfel rynków wschodzących raczej się nie sprawdza. A pojedyncze kraje?
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Na pofabrycznych terenach rosną miasta kwadransowe. W co zainwestować?
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Spółki kuszą akcjonariuszy programami lojalnościowymi. Kto i co oferuje?
Reklama
Reklama
Reklama