Reklama

Każde działanie w celu zachęcenia potencjalnych klientów to reklama

Już sam fakt odnotowania złamania zakazu reklamowania obliguje nadzór farmaceutyczny do nałożenia kary na aptekę. I nie ma znaczenia, czy sama była organizatorem programu lojalnościowego, czy tylko w nim uczestniczyła.

Publikacja: 03.11.2021 12:21

Każde działanie w celu zachęcenia potencjalnych klientów to reklama

Foto: Adobe Stock

Zasadniczo każdy może założyć firmę i prowadzić działalność. Są jednak takie jej rodzaje, które ze względu na swoją specyfikę podlegają specjalnym regułom i obostrzeniom. Dotyczy to m.in. sprzedaży leków. O tym, że apteki nie mogą się reklamować i urzędnicy mają prawo, a nawet obowiązek, karać za złamanie tego zakazu, przypomniał Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 26 października 2021 r.

Program lojalnościowy

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Fundusze unijne. Instytucja organizująca konkurs nie może wprowadzać w błąd
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Administracja
Szkoła publiczna musi jasno uzasadnić odmowę przyjęcia dziecka
Administracja
Administrację czekają korekty wynagrodzeń
Administracja
Rada gminy nie upoważni wójta do wystawienia weksla
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Administracja
Kto i kiedy płaci za korzystanie ze środowiska?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama