Reklama

Każde działanie w celu zachęcenia potencjalnych klientów to reklama

Już sam fakt odnotowania złamania zakazu reklamowania obliguje nadzór farmaceutyczny do nałożenia kary na aptekę. I nie ma znaczenia, czy sama była organizatorem programu lojalnościowego, czy tylko w nim uczestniczyła.

Publikacja: 03.11.2021 12:21

Każde działanie w celu zachęcenia potencjalnych klientów to reklama

Foto: Adobe Stock

Zasadniczo każdy może założyć firmę i prowadzić działalność. Są jednak takie jej rodzaje, które ze względu na swoją specyfikę podlegają specjalnym regułom i obostrzeniom. Dotyczy to m.in. sprzedaży leków. O tym, że apteki nie mogą się reklamować i urzędnicy mają prawo, a nawet obowiązek, karać za złamanie tego zakazu, przypomniał Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 26 października 2021 r.

Program lojalnościowy

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Specjalista ma tylko wspomóc administrację fachową wiedzą
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Administracja
Do limitu liczy się nie tylko czas faktycznej pracy kontrolerów
Administracja
Podstawą finansowania zakładu budżetowego jest dotacja
Administracja
Ile zanieczyszczający powinien zapłacić za emisje?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Administracja
Kto może kontrolować samorządowe spółki?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama