Reklama
Rozwiń

Każde działanie w celu zachęcenia potencjalnych klientów to reklama

Już sam fakt odnotowania złamania zakazu reklamowania obliguje nadzór farmaceutyczny do nałożenia kary na aptekę. I nie ma znaczenia, czy sama była organizatorem programu lojalnościowego, czy tylko w nim uczestniczyła.

Publikacja: 03.11.2021 12:21

Każde działanie w celu zachęcenia potencjalnych klientów to reklama

Foto: Adobe Stock

Zasadniczo każdy może założyć firmę i prowadzić działalność. Są jednak takie jej rodzaje, które ze względu na swoją specyfikę podlegają specjalnym regułom i obostrzeniom. Dotyczy to m.in. sprzedaży leków. O tym, że apteki nie mogą się reklamować i urzędnicy mają prawo, a nawet obowiązek, karać za złamanie tego zakazu, przypomniał Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 26 października 2021 r.

Program lojalnościowy

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Administracja
Katarzyna Wójcik: Jakie zasady obowiązują na plaży
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Administracja
Na plaży trzeba się pilnować, inaczej można skończyć z mandatem
Administracja
Prawo do kwestionowania egzekucji nie uratuje nadpłaty
Administracja
Kiedy gmina może złagodzić zakaz spożywania alkoholu?
Administracja
Wiata na działce to labirynt prawny dla inwestorów