Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Produkty będą mogły być lokowane we wszystkich audycjach, poza informacyjnymi. Transmisja zawodów sportowych będzie mogła być przerwana w celu nadania pojedynczej reklamy.

Publikacja: 05.08.2021 17:45

Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Foto: Adobe Stock

Sejm na ostatnim posiedzeniu uchwalił nowelizację ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii (nowelę skierowano do Senatu). Ustawa ta wprowadza kilka nowych, istotnych dla przedsiębiorców z sektora mediów i reklamy rozwiązań. Modyfikuje m.in. możliwości emitowania reklam oraz wprowadza pojęcie platformy udostępniania wideo, rozszerzając tym samym działanie ustawy na podmioty prowadzące serwisy z filmami dostępnymi online. Przy rosnącej popularności audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD) i coraz większych wpływach dla przedsiębiorców z tego sektora, projektowane zmiany uznać należy za nader istotne.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Egzekucja komornicza nie zawsze skuteczna. Jaka jest przyczyna?
Biznes
Jak dłużnicy ukrywają majątek
Biznes
Obowiązki regulacyjne związane z umowami sprzedaży energii elektrycznej
Biznes
Jak zacząć realizować inwestycje publiczno-prywatne?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Roszczenie wykonawcy o waloryzację wynagrodzenia