Reklama
Rozwiń
Reklama

Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Produkty będą mogły być lokowane we wszystkich audycjach, poza informacyjnymi. Transmisja zawodów sportowych będzie mogła być przerwana w celu nadania pojedynczej reklamy.

Publikacja: 05.08.2021 17:45

Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Foto: Adobe Stock

Sejm na ostatnim posiedzeniu uchwalił nowelizację ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii (nowelę skierowano do Senatu). Ustawa ta wprowadza kilka nowych, istotnych dla przedsiębiorców z sektora mediów i reklamy rozwiązań. Modyfikuje m.in. możliwości emitowania reklam oraz wprowadza pojęcie platformy udostępniania wideo, rozszerzając tym samym działanie ustawy na podmioty prowadzące serwisy z filmami dostępnymi online. Przy rosnącej popularności audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD) i coraz większych wpływach dla przedsiębiorców z tego sektora, projektowane zmiany uznać należy za nader istotne.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: KSeF i staże pracy – nowe wyzwania firm
Biznes
Znak towarowy po zakończeniu współpracy. Kto ma do niego prawo?
Biznes
Pracodawcy muszą się przygotować do zmian w stażach pracy
Biznes
Fuzje i przejęcia – odpowiedzialność i terminy przedawnienia roszczeń
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Czy powołany do zarządu bez swojej wiedzy odpowie za zobowiązania?
Reklama
Reklama