Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Produkty będą mogły być lokowane we wszystkich audycjach, poza informacyjnymi. Transmisja zawodów sportowych będzie mogła być przerwana w celu nadania pojedynczej reklamy.

Publikacja: 05.08.2021 17:45

Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Foto: Adobe Stock

Sejm na ostatnim posiedzeniu uchwalił nowelizację ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii (nowelę skierowano do Senatu). Ustawa ta wprowadza kilka nowych, istotnych dla przedsiębiorców z sektora mediów i reklamy rozwiązań. Modyfikuje m.in. możliwości emitowania reklam oraz wprowadza pojęcie platformy udostępniania wideo, rozszerzając tym samym działanie ustawy na podmioty prowadzące serwisy z filmami dostępnymi online. Przy rosnącej popularności audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD) i coraz większych wpływach dla przedsiębiorców z tego sektora, projektowane zmiany uznać należy za nader istotne.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Jesteś podwykonawcą? Zadbaj o swoje interesy
Biznes
Podwykonawca został bez zapłaty. Mógł tego uniknąć
Biznes
Czy fundacja w Liechtensteinie ochroni majątek przed egzekucją?
Biznes
Wezwania i oferty nabycia akcji spółki publicznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Zarządzanie łańcuchami dostaw – nowe wyzwania dla firm