Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Produkty będą mogły być lokowane we wszystkich audycjach, poza informacyjnymi. Transmisja zawodów sportowych będzie mogła być przerwana w celu nadania pojedynczej reklamy.

Publikacja: 05.08.2021 17:45

Media i reklama - ważne zmiany w ustawach o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii

Foto: Adobe Stock

Sejm na ostatnim posiedzeniu uchwalił nowelizację ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o kinematografii (nowelę skierowano do Senatu). Ustawa ta wprowadza kilka nowych, istotnych dla przedsiębiorców z sektora mediów i reklamy rozwiązań. Modyfikuje m.in. możliwości emitowania reklam oraz wprowadza pojęcie platformy udostępniania wideo, rozszerzając tym samym działanie ustawy na podmioty prowadzące serwisy z filmami dostępnymi online. Przy rosnącej popularności audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD) i coraz większych wpływach dla przedsiębiorców z tego sektora, projektowane zmiany uznać należy za nader istotne.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Dwie ważne rocznice: fundacja rodzinna i prawo restrukturyzacyjne
Biznes
Jak są wykonywane umowy wzajemne w postępowaniu restrukturyzacyjnym
Biznes
Zwiększenie wydatków na obronność to nie wszystko
Biznes
Prawo restrukturyzacyjne w Polsce ma już 10 lat
Biznes
Jak działanie rejestru wpływa na funkcjonowanie fundacji rodzinnych