Audyt wewnętrzny pomoże określić jakie ryzyka mogą wpływać na klientów

Określenie ryzyk, które mogą mieć wpływ na relacje z klientami, w tym dostarczane im usługi bądź towarów, ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego działania przedsiębiorstwa. Tylko właściwe opracowanie działań zaradczych, a także kroków do podjęcia w czasie kryzysu uchroni firmę przed katastrofą.

Aktualizacja: 07.09.2021 15:12 Publikacja: 07.09.2021 15:10

Audyt wewnętrzny pomoże określić jakie ryzyka mogą wpływać na klientów

Foto: Adobe Stock

Klienci odgrywają najważniejsza rolę w każdej organizacji i są podstawowym źródłem generowania przychodów. To dla nich istnieje każde przedsiębiorstwo skupiające się na tworzeniu wartości dodanej. Relacje i sposób ich utrzymania będą miały istotny wpływ na proces zarządzania kryzysem, jeśli wystąpi on w praktyce.

Sytuacje kryzysowe mogą wystąpić w każdym czasie i mogą mieć różny charakter, zasięg, częstotliwość. Każde przedsiębiorstwo musi więc być przygotowane nie tylko na wystąpienie potencjalnej sytuacji kryzysowej, ale przede wszystkim musi mieć wypracowane procedury, jak w takiej sytuacji należy się zachować.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Dostępność cyfrowa, czyli e-zakupy bez barier
Biznes
Offboarding - bezpieczeństwo danych w firmie po rozstaniu z pracownikiem
Biznes
Pracownicy ze szczególnymi uprawnieniami – obowiązki pracodawcy
Biznes
Wsparcie finansowe dla pracownika można przekazać czekiem BLIK
Biznes
Czy jednoosobowa działalność gospodarcza to dobre rozwiązanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama