Audyt wewnętrzny pomoże określić jakie ryzyka mogą wpływać na klientów

Określenie ryzyk, które mogą mieć wpływ na relacje z klientami, w tym dostarczane im usługi bądź towarów, ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego działania przedsiębiorstwa. Tylko właściwe opracowanie działań zaradczych, a także kroków do podjęcia w czasie kryzysu uchroni firmę przed katastrofą.

Aktualizacja: 07.09.2021 15:12 Publikacja: 07.09.2021 15:10

Audyt wewnętrzny pomoże określić jakie ryzyka mogą wpływać na klientów

Foto: Adobe Stock

Klienci odgrywają najważniejsza rolę w każdej organizacji i są podstawowym źródłem generowania przychodów. To dla nich istnieje każde przedsiębiorstwo skupiające się na tworzeniu wartości dodanej. Relacje i sposób ich utrzymania będą miały istotny wpływ na proces zarządzania kryzysem, jeśli wystąpi on w praktyce.

Sytuacje kryzysowe mogą wystąpić w każdym czasie i mogą mieć różny charakter, zasięg, częstotliwość. Każde przedsiębiorstwo musi więc być przygotowane nie tylko na wystąpienie potencjalnej sytuacji kryzysowej, ale przede wszystkim musi mieć wypracowane procedury, jak w takiej sytuacji należy się zachować.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Z psem do pracy
Biznes
Zwierzęta w biurze – zasady BHP
Biznes
Menedżer odpowie za zaległości podatkowe
Biznes
Korzystając z AI, trzeba zadbać o bezpieczeństwo danych
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Biznes
Nabywca ogółu praw i obowiązków komandytariusza zapłaci PCC
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń