Aktualizacja: 07.09.2021 15:12 Publikacja: 07.09.2021 15:10
Foto: Adobe Stock
Klienci odgrywają najważniejsza rolę w każdej organizacji i są podstawowym źródłem generowania przychodów. To dla nich istnieje każde przedsiębiorstwo skupiające się na tworzeniu wartości dodanej. Relacje i sposób ich utrzymania będą miały istotny wpływ na proces zarządzania kryzysem, jeśli wystąpi on w praktyce.
Sytuacje kryzysowe mogą wystąpić w każdym czasie i mogą mieć różny charakter, zasięg, częstotliwość. Każde przedsiębiorstwo musi więc być przygotowane nie tylko na wystąpienie potencjalnej sytuacji kryzysowej, ale przede wszystkim musi mieć wypracowane procedury, jak w takiej sytuacji należy się zachować.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas