Aktualizacja: 27.01.2022 07:41 Publikacja: 27.01.2022 12:02
Foto: AdobeStock
Jednym z najchętniej monitorowanych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) sektorów gospodarki jest telekomunikacja, co od lat wpisuje się w politykę działania Urzędu. Z uwagi na narażenie konsumentów na nieczytelność zasad aktywowania świadczenia usług (w tym usług nietelekomunikacyjnych), Prezes UOKiK w 2021 r. przyjrzał się działalności dwóch znaczących operatorów oferujących abonentom usługi typu direct billing. Jedno z prowadzonych postępowań w grudniu 2021 r. zakończyło się wydaniem decyzji zobowiązującej wobec Orange Polska.
Prawo wspólnika do reprezentacji spółki jawnej ma charakter majątkowy niepieniężny i taki charakter ma sprawa o...
Usuwanie zbędnej biurokracji i ułatwienia w prowadzeniu biznesu – to założenia ustawy deregulacyjnej. Większość...
Od 13 lipca 2025 roku przedsiębiorcy będą mogli zdalnie zawierać umowy leasingu. Umowa leasingu będzie mogła być...
Uproszczenie zasad wykonywania działalności gospodarczej – to główny cel tzw. ustawy deregulacyjnej. Większość j...
Orzeczenia wydane 2 lipca 2025 r. przez SUE potwierdzają ochronę znaku towarowego Testarossa w odniesieniu do sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas