Aktualizacja: 03.07.2025 13:23 Publikacja: 06.10.2022 18:37
Foto: Adobe Stock
Strona internetowa przedsiębiorcy jest niewątpliwie jednym z najistotniejszych kanałów komunikacji z klientami. Możliwość łatwego dotarcia do jej treści jest w tym kontekście wyjątkowo istotna. Jednym z kluczowych narzędzi służących temu celowi jest użycie słów kluczowych w ramach kampanii SEO (search engine optimalization) oraz SEM (search engine marketing). W tym pierwszym przypadku chodzi o tzw. optymalizację treści strony internetowej – tj. umieszczenie w jej treści, czy kodzie, określonych słów kluczowych, które użytkownicy internetu wpisują najczęściej do wyszukiwarki w celu dotarcia do określonego rodzaju usług. Natomiast SEM jest instrumentem płatnym, odnoszącym się do kampanii reklamowych. Użycie słów kluczowych – wpisanie ich w odpowiedni formularz dostawcy usługi – powoduje w tym przypadku wyświetlanie się, po wpisaniu określonych słów kluczowych przez użytkownika internetu do wyszukiwarki, reklamy przedsiębiorcy powyżej wyników wyszukiwania.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas