Aktualizacja: 21.05.2025 23:13 Publikacja: 06.10.2022 18:37
Foto: Adobe Stock
Strona internetowa przedsiębiorcy jest niewątpliwie jednym z najistotniejszych kanałów komunikacji z klientami. Możliwość łatwego dotarcia do jej treści jest w tym kontekście wyjątkowo istotna. Jednym z kluczowych narzędzi służących temu celowi jest użycie słów kluczowych w ramach kampanii SEO (search engine optimalization) oraz SEM (search engine marketing). W tym pierwszym przypadku chodzi o tzw. optymalizację treści strony internetowej – tj. umieszczenie w jej treści, czy kodzie, określonych słów kluczowych, które użytkownicy internetu wpisują najczęściej do wyszukiwarki w celu dotarcia do określonego rodzaju usług. Natomiast SEM jest instrumentem płatnym, odnoszącym się do kampanii reklamowych. Użycie słów kluczowych – wpisanie ich w odpowiedni formularz dostawcy usługi – powoduje w tym przypadku wyświetlanie się, po wpisaniu określonych słów kluczowych przez użytkownika internetu do wyszukiwarki, reklamy przedsiębiorcy powyżej wyników wyszukiwania.
Mijają dwa lata od wejścia w życie przepisów o fundacji rodzinnej i dziesięć od uchwalenia prawa restrukturyzacy...
Zawarcie umowy z dłużnikiem znajdującym się w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego jest dla wierzyciela duż...
Wzrost wydatków na obronność powinien iść w parze ze zmianami w prawie ułatwiającymi podejmowanie działalności p...
Coraz więcej przedsiębiorców postrzega restrukturyzację nie jako oznakę porażki, lecz jako świadomą decyzję zarz...
Rejestracją fundacji rodzinnych zajmuje się tylko jeden sąd w Polsce, a rejestr nie jest prowadzony w formie tel...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas