Reklama

Skutki użycia cudzych oznaczeń w słowach kluczowych wyszukiwarki

Użycie przez przedsiębiorcę oznaczeń konkurenta jako słów kluczowych w wyszukiwarkach może wydawać się atrakcyjnym i niewykrywalnym sposobem na zwiększenie zasięgu strony internetowej. Takie działanie naraża go jednak na poważne ryzyko.

Publikacja: 06.10.2022 18:37

Skutki użycia cudzych oznaczeń w słowach kluczowych wyszukiwarki

Foto: Adobe Stock

Strona internetowa przedsiębiorcy jest niewątpliwie jednym z najistotniejszych kanałów komunikacji z klientami. Możliwość łatwego dotarcia do jej treści jest w tym kontekście wyjątkowo istotna. Jednym z kluczowych narzędzi służących temu celowi jest użycie słów kluczowych w ramach kampanii SEO (search engine optimalization) oraz SEM (search engine marketing). W tym pierwszym przypadku chodzi o tzw. optymalizację treści strony internetowej – tj. umieszczenie w jej treści, czy kodzie, określonych słów kluczowych, które użytkownicy internetu wpisują najczęściej do wyszukiwarki w celu dotarcia do określonego rodzaju usług. Natomiast SEM jest instrumentem płatnym, odnoszącym się do kampanii reklamowych. Użycie słów kluczowych – wpisanie ich w odpowiedni formularz dostawcy usługi – powoduje w tym przypadku wyświetlanie się, po wpisaniu określonych słów kluczowych przez użytkownika internetu do wyszukiwarki, reklamy przedsiębiorcy powyżej wyników wyszukiwania.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Data Act - zmiany w dostępie do danych generowanych przez urządzenia IoT
Biznes
Rewolucja w świecie cyfrowym – jak stosować przepisy Data Act?
Biznes
Ochrona polskich przedsiębiorstw przed niekontrolowanymi przejęciami
Biznes
ESOP – program motywacyjny dla pracowników i współpracowników
Biznes
Granice zakazu konkurencji w spółce z ograaniczoną odpowiedzialnością
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama
Reklama