Aktualizacja: 01.07.2025 03:58 Publikacja: 17.11.2022 22:41
Foto: Adobe Stock
Firmy przygotowują się do intensywnego sezonu zakupów przed świętami. I wiele z nich modyfikuje strategie.
– Dzisiaj kluczem są promocje. Odpowiednie ich organizowanie i komunikowanie to podstawa strategii na sezon świąteczny – mówi Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. – Konsumenci nie powinni redukować wydatków, choć będą szukali okazji do ich zmniejszenia lub odsunięcia w czasie np. dzięki płatnościom odroczonym.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Opisanie przedmiotu zamówienia w sposób nieprecyzyjny, wewnętrznie sprzeczny lub zbyt lakoniczny może być narusz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas