Reklama

Sklepy nie rezygnują z promocji przed świętami

W tym roku zarówno handlowcy, jak i klienci myślą głównie o rosnących cenach. Ci pierwsi mogą się cieszyć, że Polska nie zdążyła wprowadzić dyrektywy Omnibus dotyczącej promocji.

Publikacja: 17.11.2022 22:41

Sklepy nie rezygnują z promocji przed świętami

Foto: Adobe Stock

Firmy przygotowują się do intensywnego sezonu zakupów przed świętami. I wiele z nich modyfikuje strategie.

– Dzisiaj kluczem są promocje. Odpowiednie ich organizowanie i komunikowanie to podstawa strategii na sezon świąteczny – mówi Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. – Konsumenci nie powinni redukować wydatków, choć będą szukali okazji do ich zmniejszenia lub odsunięcia w czasie np. dzięki płatnościom odroczonym.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama