Sklepy nie rezygnują z promocji przed świętami

W tym roku zarówno handlowcy, jak i klienci myślą głównie o rosnących cenach. Ci pierwsi mogą się cieszyć, że Polska nie zdążyła wprowadzić dyrektywy Omnibus dotyczącej promocji.

Publikacja: 17.11.2022 22:41

Sklepy nie rezygnują z promocji przed świętami

Foto: Adobe Stock

Firmy przygotowują się do intensywnego sezonu zakupów przed świętami. I wiele z nich modyfikuje strategie.

– Dzisiaj kluczem są promocje. Odpowiednie ich organizowanie i komunikowanie to podstawa strategii na sezon świąteczny – mówi Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. – Konsumenci nie powinni redukować wydatków, choć będą szukali okazji do ich zmniejszenia lub odsunięcia w czasie np. dzięki płatnościom odroczonym.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak powstrzymać nieuczciwą konkurencję?
Biznes
Jak wpływać na zmiany społeczne i korzystać z nich podatkowo?
Biznes
Distressed M&A – przejęcia firm w trudnej sytuacji na polskim rynku
Biznes
Wyposażenie mieszkania w kosztach? Jest to możliwe
Biznes
Raportowanie niefinansowe – nowe obowiązki małych i średnich firm