Sklepy nie rezygnują z promocji przed świętami

W tym roku zarówno handlowcy, jak i klienci myślą głównie o rosnących cenach. Ci pierwsi mogą się cieszyć, że Polska nie zdążyła wprowadzić dyrektywy Omnibus dotyczącej promocji.

Publikacja: 17.11.2022 22:41

Sklepy nie rezygnują z promocji przed świętami

Foto: Adobe Stock

Firmy przygotowują się do intensywnego sezonu zakupów przed świętami. I wiele z nich modyfikuje strategie.

– Dzisiaj kluczem są promocje. Odpowiednie ich organizowanie i komunikowanie to podstawa strategii na sezon świąteczny – mówi Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. – Konsumenci nie powinni redukować wydatków, choć będą szukali okazji do ich zmniejszenia lub odsunięcia w czasie np. dzięki płatnościom odroczonym.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Biznes
Pozbawienie wspólnika prawa do reprezentacji spółki jawnej
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Teresa Siudem: Pieczątki odchodzą do lamusa
Biznes
Łatwiejsze zawieranie umów leasingu. Zmiany wchodzą w życie
Biznes
Deregulacja - ułatwienia dla biznesu wchodzą w życie
Biznes
Ferrari wygrywa przed Sądem UE udowadniając rzeczywiste używanie znaku Testarossa
Reklama
Reklama