Reklama

Cookies – między prawem a praktyką

Ciasteczka mogą, ale nie muszą, mieć charakter danych osobowych.

Publikacja: 22.11.2022 12:04

Cookies – między prawem a praktyką

Foto: Adobe Stock

Każdy, kto korzystał z internetu 15 czy 20 lat temu, pamięta, jak to wtedy wyglądało – wpisywało się adres strony, wchodziło na stronę i korzystało. A dzisiaj? Zanim doszukamy się już treści, na których nam zależy, musimy przeklikać się przez niezliczoną liczbę wyskakujących okienek, zgód, informacji i banerów. Gdy pominąć reklamy, na które przeglądarki mają swoje sposoby, za najbardziej irytujące uznaje się powszechnie informacje i zgody dotyczące tzw. ciasteczek.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama