Reklama

Cookies – między prawem a praktyką

Ciasteczka mogą, ale nie muszą, mieć charakter danych osobowych.

Publikacja: 22.11.2022 12:04

Cookies – między prawem a praktyką

Foto: Adobe Stock

Każdy, kto korzystał z internetu 15 czy 20 lat temu, pamięta, jak to wtedy wyglądało – wpisywało się adres strony, wchodziło na stronę i korzystało. A dzisiaj? Zanim doszukamy się już treści, na których nam zależy, musimy przeklikać się przez niezliczoną liczbę wyskakujących okienek, zgód, informacji i banerów. Gdy pominąć reklamy, na które przeglądarki mają swoje sposoby, za najbardziej irytujące uznaje się powszechnie informacje i zgody dotyczące tzw. ciasteczek.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Jak zwiększyć szansę na wygraną w sporze B2B?
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes
Teresa Siudem: Z kontrahentem nie zawsze warto iść do sądu
Biznes
Zielone pułapki w transakcjach M&A – jak ich uniknąć?
Biznes
Jak wykorzystać umowę użyczenia w działalności gospodarczej?
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Wyrok w sprawach gospodarczych jako tytuł zabezpieczenia
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama