Reklama

Nierzetelny marketing ekologiczny to ryzykowna strategia

Greenwashing jest niebezpieczny dla konsumentów. Może także naruszać interesy konkurentów przedsiębiorcy, który go stosuje, a zatem stanowić czyn nieuczciwej konkurencji.

Publikacja: 12.01.2023 20:00

Nierzetelny marketing ekologiczny to ryzykowna strategia

Foto: Adobe Stock

Wobec bijących na alarm ekologów o nadciągającej katastrofie ekologicznej, bycie eko jest nie tylko modne, ale przede wszystkim bardzo pożądane. Firmy działające w sposób przyjazny środowisku cieszą się pozytywnym wizerunkiem, a produkty naturalne i ekologiczne przyciągają konsumentów. Ale… czy ekogroszek nie szkodzi środowisku, jak miałaby wskazywać jego nazwa? Czy jak firma odzieżowa deklaruje, że jej odzież jest zrównoważona, to faktycznie taka jest? Okazuje się jednak, że niekoniecznie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Niecodzienne zjawiska na budowie
Biznes
Jak niekorzystne warunki pogodowe wpływają na odpowiedzialność wykonawcy?
Biznes
Drag along – przymuszenie wspólników do sprzedaży udziałów w spółce z o.o.
Biznes
Prawo do udziału w zysku spółki – kiedy powstaje, kto jest uprawniony
Biznes
Kiedy sprzedaż nieruchomości uczyni cię przedsiębiorcą?
Reklama
Reklama
Reklama