Reklama

Reklama w internecie: reguły dla wszystkich

Serwisy społecznościowe, platformy e-commerce i sewisy online, które pośredniczą m.in. w rezerwacjach, czekają nowe obowiązki.

Publikacja: 28.02.2023 09:53

Reklama w internecie: reguły dla wszystkich

Foto: AdobeStock

Jesteśmy świadkami powstania bezprecedensowych regulacji sektorowych dla firm prowadzących działalność tzw. pośrednictwa w internecie, czyli takich, które umożliwiają dostęp do treści umieszczanych w internecie przez innych użytkowników. Grupą objętą największym zakresem nowych regulacji będą platformy internetowe, jak również ich podgrupa nazwana bardzo dużymi platformami internetowymi oraz dodatkowo wyodrębniona grupa bardzo dużych wyszukiwarek internetowych. Bardzo duże platformy i wyszukiwarki to takie, których miesięczna liczba aktywnych odbiorców, obliczona jako średnia za okres sześciu miesięcy, osiągnie 45 mln osób w UE, co odpowiada 10 proc. populacji UE.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Jaką formę działalności wybrać?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmieniasz nazwę firmy? Zrób to w pięciu rejestrach
Biznes
Kiedy ogólne warunki umów w relacjach B2B wiążą drugą stronę?
Biznes
Restrukturyzacja zapobiegawcza – najważniejsze zmiany dla dłużników i wierzycieli
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Które postanowienia w umowach między przedsiębiorcami są niedozwolone?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama