Aktualizacja: 18.04.2025 02:28 Publikacja: 20.06.2023 08:54
Foto: Adobe Stock
Strategia marketingowa FOMO (ang. fear of missing out) czy inaczej lęk przed utratą okazji stanowi niezwykle skuteczne narzędzie reklamowe w rękach przedsiębiorcy – szczególnie w dobie gospodarki cyfrowej. Opiera się ona na wykorzystywaniu informacji o niedoborze towarów lub usług, ich limitacji czy też ograniczonym czasie trwania danej promocji, w celu zwiększenia prawdopodobieństwa podjęcia przez konsumenta pożądanych działań, m.in. sprowokowania szybkiej, impulsywnej decyzji o zakupie. Tego typu marketing bazuje zatem na emocjach i instynktach użytkowników, wywołując u nich silną obawę przed utratą wyjątkowej szansy.
Nawet śmierć dłużnika nie przekreśla możliwości odzyskania należności. Wierzyciel musi jednak podjąć wymagane pr...
Dostępność cyfrowa przestaje być domeną sektora usług świadczonych przez instytucje publiczne. Od 28 czerwca 202...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet „Omnibus”, dotyczący regulacji zrównoważonego rozwoju (CSRD). Jego nadrzę...
Prawo, by mogło zostać wniesione do spółki z o.o. jako aport, musi mieć majątkowy charakter oraz wymierną wartoś...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Postępowanie arbitrażowe znacznie przyspiesza rozwiązanie sporu. Sprawdza się zwłaszcza tam, gdzie spór dotyczy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas