Aktualizacja: 12.05.2025 19:57 Publikacja: 23.06.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
W ostatnim czasie można zaobserwować wzrost zainteresowania serwisami społecznościowymi przez marki alkoholowe. W związku z tym należy wyraźnie odróżnić zakazaną działalność reklamową lub promocyjną alkoholi wysokoprocentowych od dopuszczalnej reklamy i promocji piwa oraz komunikacji marki napoju alkoholowego, która odbywa się z wykorzystaniem narzędzi stwarzających zamknięty krąg odbiorców przekazu i która przez to nie jest reklamą w rozumieniu tej ustawy.
Rozpoczął się czas zwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach z o.o. oraz walnych zgromadzeń w spółkach akcyjn...
Fundacje rodzinne muszą nie tylko dbać o sukcesję i konsolidację aktywów, ale również o transparentność swoich d...
Zbliżający się „sezon” zwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach z o.o. oznacza konieczność podjęcia kluczowy...
Zbliżający się okres walnych zgromadzeń spółek giełdowych jest dobrą okazją do zastanowienia się nad tym, w jaki...
W ostatnich miesiącach światowy handel stanął w obliczu istotnych zmian, które mogą wpłynąć na gospodarkę świato...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas