Aktualizacja: 13.07.2025 01:00 Publikacja: 28.07.2023 02:00
Centrum handlowe
Foto: Adobe Stock
Lipiec przyniósł kolejny w tym roku wzrost wskaźnika nastrojów konsumenckich, który systematycznie zbliża się do dodatniego wyniku – podaje GfK, firma z grupy NIQ. Barometr Nastrojów Konsumenckich wyniósł w tym miesiącu minus 3,4. Oznacza to wzrost o 3,3 jednostki w stosunku do poprzedniego miesiąca.
Według firmy GfK inflacja sprawiła, że mądre zarządzanie pieniędzmi stało się nawykiem polskich konsumentów. Część z nas przestała się obawiać, że nie poradzi sobie z rosnącymi wydatkami i presją cenową. W lipcu 2023 r. Polacy oceniali swoją obecną sytuację finansową lepiej niż jeszcze miesiąc wcześniej. Wskaźnik nastrojów, choć wciąż pozostaje na minusie, wzrósł aż o 8,3 jednostki miesiąc do miesiąca (minus 3 wobec minus 11,3 w czerwcu 2023 r.).
Prawo wspólnika do reprezentacji spółki jawnej ma charakter majątkowy niepieniężny i taki charakter ma sprawa o...
Usuwanie zbędnej biurokracji i ułatwienia w prowadzeniu biznesu – to założenia ustawy deregulacyjnej. Większość...
Od 13 lipca 2025 roku przedsiębiorcy będą mogli zdalnie zawierać umowy leasingu. Umowa leasingu będzie mogła być...
Uproszczenie zasad wykonywania działalności gospodarczej – to główny cel tzw. ustawy deregulacyjnej. Większość j...
Orzeczenia wydane 2 lipca 2025 r. przez SUE potwierdzają ochronę znaku towarowego Testarossa w odniesieniu do sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas