Reklama

Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

1 stycznia 2023 r. weszły w życie przepisy implementujące dyrektywę Omnibus. W istotny sposób wpływają one na branżę e-commerce, nakładając na podmioty prowadzące sprzedaż przez internet wiele nowych wyzwań: prawnych, organizacyjnych i technicznych.

Publikacja: 04.08.2023 02:00

Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

Foto: Adobe Stock

Jednym z takich wyzwań, o którym mowa w tym artykule, jest dostosowanie internetowych platform sprzedażowych (zarówno sklepów internetowych, jak i platform marketplace) do nowych obowiązków związanych z publikowaniem przez przedsiębiorcę opinii użytkowników o produktach lub usługach.

Tworzenie pozytywnych skojarzeń

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: KSeF i e-fakturowanie coraz bliżej. Jak chronić dane?
Biznes
Brak współpracy z UODO może słono kosztować
Biznes
Czy KSeF zagraża tajemnicy zawodów prawniczych
Biznes
Prawo nie nadąża za zagrożeniami cyberprzestępczością
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Wyrok ws. spamu. Historia o tym, jak sąd skazał… na 100 zł
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama