Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

1 stycznia 2023 r. weszły w życie przepisy implementujące dyrektywę Omnibus. W istotny sposób wpływają one na branżę e-commerce, nakładając na podmioty prowadzące sprzedaż przez internet wiele nowych wyzwań: prawnych, organizacyjnych i technicznych.

Publikacja: 04.08.2023 02:00

Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

Foto: Adobe Stock

Jednym z takich wyzwań, o którym mowa w tym artykule, jest dostosowanie internetowych platform sprzedażowych (zarówno sklepów internetowych, jak i platform marketplace) do nowych obowiązków związanych z publikowaniem przez przedsiębiorcę opinii użytkowników o produktach lub usługach.

Tworzenie pozytywnych skojarzeń

Pozostało 98% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Biznes
Odpowiedzialność za błędy techniczne przy usługach e-zdrowia
Biznes
Zarządzanie fundacją rodzinną na podstawie kontraktu menedżerskiego
Biznes
20 mln zł na rozpoczęcie sprzedaży nowoczesnych towarów lub usług przez startupy
Biznes
Obowiązki spółki związane z jej przekształceniem do innej formy prawnej
Biznes
Ulga na darowiznę na związek emerytów