Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

1 stycznia 2023 r. weszły w życie przepisy implementujące dyrektywę Omnibus. W istotny sposób wpływają one na branżę e-commerce, nakładając na podmioty prowadzące sprzedaż przez internet wiele nowych wyzwań: prawnych, organizacyjnych i technicznych.

Publikacja: 04.08.2023 02:00

Opinie konsumenckie – nowe wyzwanie dla internetowych platform sprzedażowych

Foto: Adobe Stock

Jednym z takich wyzwań, o którym mowa w tym artykule, jest dostosowanie internetowych platform sprzedażowych (zarówno sklepów internetowych, jak i platform marketplace) do nowych obowiązków związanych z publikowaniem przez przedsiębiorcę opinii użytkowników o produktach lub usługach.

Tworzenie pozytywnych skojarzeń

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy wspólnik traci kontrolę nad spółką
Biznes
Elektrownia jądrowa – projekt infrastrukturalny inny niż wszystkie
Biznes
Szkolenie przed założeniem firmy w kosztach PIT
Biznes
Czy zarząd może działać wbrew wspólnikom spółki z o.o.?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Opóźniasz zapłatę kontrahentowi? Grożą za to kary