Reklama

AI podniesie efektywność i produktywność w firmie IT, ale i wygeneruje ryzyka prawne

Przyzwolenie na nieskrępowane korzystanie przez personel z generatywnej AI wiąże się z różnorodnymi zagrożeniami natury prawnej. Najistotniejszym problemem dla biznesu może być respektowanie zasad wynikających z prawa własności intelektualnej.

Publikacja: 12.09.2023 09:13

AI podniesie efektywność i produktywność w firmie IT, ale i wygeneruje ryzyka prawne

Foto: Adobe Stock

W zdecydowanej większości aktualnych publikacji dotyczących AI akcentuje się możliwości zastosowania generatywnej AI ogólnie w biznesie, np. wsparcie procesu obsługi klienta, automatyzacja rutynowych procesów biznesowych, pomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji poprzez analizę dużych zbiorów danych, itp. W niniejszym artykule pochylamy się nad możliwościami oferowanymi przez generatywną AI w procesie tworzenia produktów i usług przez firmy IT. Efektywność i produktywność wynikająca z zastosowania generatywnej AI w procesie tworzenia kodu źródłowego powinna iść w parze ze świadomością ryzyk prawnych towarzyszących korzystaniu z takich technologii przez firmy sektora IT.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Jaką formę działalności wybrać?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmieniasz nazwę firmy? Zrób to w pięciu rejestrach
Biznes
Kiedy ogólne warunki umów w relacjach B2B wiążą drugą stronę?
Biznes
Restrukturyzacja zapobiegawcza – najważniejsze zmiany dla dłużników i wierzycieli
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Które postanowienia w umowach między przedsiębiorcami są niedozwolone?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama