Aktualizacja: 01.07.2025 06:33 Publikacja: 10.11.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Przegląd spraw prowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pozwala wyróżnić kilka przybierających na sile trendów, które w najbliższym czasie mają potencjał zdominować obrót między przedsiębiorcami a konsumentami (B2C). Przy czym nie chodzi tu tylko o systematyczny wzrost wysokości kar, a przede wszystkim o wzmożone zainteresowanie sektorem e-commerce, który ponownie znalazł się pod lupą UOKiK.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Opisanie przedmiotu zamówienia w sposób nieprecyzyjny, wewnętrznie sprzeczny lub zbyt lakoniczny może być narusz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas