Reklama
Rozwiń
Reklama

Sektor e-commerce pod lupą UOKiK

Wzmożona w ostatnich miesiącach aktywność Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyniosła nowe decyzje, zarzuty i postępowania w obszarze konsumenckim. Dotyczą one m.in. oznaczania cen przez sprzedawców, stosowania promocji, technik manipulacyjnych oraz marketingu w mediach społecznościowych.

Publikacja: 10.11.2023 02:00

Sektor e-commerce pod lupą UOKiK

Foto: Adobe Stock

Przegląd spraw prowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pozwala wyróżnić kilka przybierających na sile trendów, które w najbliższym czasie mają potencjał zdominować obrót między przedsiębiorcami a konsumentami (B2C). Przy czym nie chodzi tu tylko o systematyczny wzrost wysokości kar, a przede wszystkim o wzmożone zainteresowanie sektorem e-commerce, który ponownie znalazł się pod lupą UOKiK.

Omnibusowa gorączka

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Polska daleko w wyścigu AI. Liderzy uciekają, a nam brakuje pionierów
Biznes
Teresa Siudem: Czy e-mail między przedsiębiorcami wystarczy?
Biznes
Jak przygotować firmę do rekrutacji na nowych zasadach?
Biznes
Jak zabezpieczyć prawa autorskie w umowie?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Czy dwa maile mogą zastąpić 20 stron spisanej umowy?
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama