Reklama
Rozwiń
Reklama

Sektor e-commerce pod lupą UOKiK

Wzmożona w ostatnich miesiącach aktywność Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyniosła nowe decyzje, zarzuty i postępowania w obszarze konsumenckim. Dotyczą one m.in. oznaczania cen przez sprzedawców, stosowania promocji, technik manipulacyjnych oraz marketingu w mediach społecznościowych.

Publikacja: 10.11.2023 02:00

Sektor e-commerce pod lupą UOKiK

Foto: Adobe Stock

Przegląd spraw prowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pozwala wyróżnić kilka przybierających na sile trendów, które w najbliższym czasie mają potencjał zdominować obrót między przedsiębiorcami a konsumentami (B2C). Przy czym nie chodzi tu tylko o systematyczny wzrost wysokości kar, a przede wszystkim o wzmożone zainteresowanie sektorem e-commerce, który ponownie znalazł się pod lupą UOKiK.

Omnibusowa gorączka

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama