Reklama a przedmiot w tle

Prezentując biuro w sieci, kalendarzach czy na ulotkach trzeba uważać na elementy wystroju. Rzeczy przedstawione w reklamie mogą być objęte być prawami autorskimi.

Publikacja: 02.01.2024 02:00

Reklama a przedmiot w tle

Foto: Adobe Stock

Wielu przedsiębiorców, dbając o swój wizerunek, inwestuje w przestrzeń biurową, zapewniając jej szczególny wygląd, komfort pracy dla osób zatrudnionych oraz zauważalny prestiż. W tym celu tworzą oni często nieszablonowe projekty wnętrz oraz nabywają nie tylko ekskluzywne meble, czy obrazy.

W takich przestrzeniach niewątpliwie miło jest przebywać. Pojawiają się jednak problemy związane z prawami własności intelektualnej. Czy dopuszczalne jest zamieszczanie w internecie zdjęć obejmujących przestrzenie biurowe wraz z nabytymi meblami, obrazami itp.

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Jesteś podwykonawcą? Zadbaj o swoje interesy
Biznes
Podwykonawca został bez zapłaty. Mógł tego uniknąć
Biznes
Czy fundacja w Liechtensteinie ochroni majątek przed egzekucją?
Biznes
Wezwania i oferty nabycia akcji spółki publicznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Zarządzanie łańcuchami dostaw – nowe wyzwania dla firm