Reklama

Reklama a przedmiot w tle

Prezentując biuro w sieci, kalendarzach czy na ulotkach trzeba uważać na elementy wystroju. Rzeczy przedstawione w reklamie mogą być objęte być prawami autorskimi.

Publikacja: 02.01.2024 02:00

Reklama a przedmiot w tle

Foto: Adobe Stock

Wielu przedsiębiorców, dbając o swój wizerunek, inwestuje w przestrzeń biurową, zapewniając jej szczególny wygląd, komfort pracy dla osób zatrudnionych oraz zauważalny prestiż. W tym celu tworzą oni często nieszablonowe projekty wnętrz oraz nabywają nie tylko ekskluzywne meble, czy obrazy.

W takich przestrzeniach niewątpliwie miło jest przebywać. Pojawiają się jednak problemy związane z prawami własności intelektualnej. Czy dopuszczalne jest zamieszczanie w internecie zdjęć obejmujących przestrzenie biurowe wraz z nabytymi meblami, obrazami itp.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Sukcesję trzeba dobrze zaplanować
Biznes
Zanim przekażesz stery, czyli o roli statutu fundacji rodzinnej
Biznes
Mimo braku układu wierzyciel może zyskać tytuł egzekucyjny
Biznes
Przepisy BHP pozwalają na powstrzymanie się od wykonywania pracy
Biznes
Wnioski po pierwszym sezonie atestacji sprawozdań zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
Reklama