Reklama

Reklama a przedmiot w tle

Prezentując biuro w sieci, kalendarzach czy na ulotkach trzeba uważać na elementy wystroju. Rzeczy przedstawione w reklamie mogą być objęte być prawami autorskimi.

Publikacja: 02.01.2024 02:00

Reklama a przedmiot w tle

Foto: Adobe Stock

Wielu przedsiębiorców, dbając o swój wizerunek, inwestuje w przestrzeń biurową, zapewniając jej szczególny wygląd, komfort pracy dla osób zatrudnionych oraz zauważalny prestiż. W tym celu tworzą oni często nieszablonowe projekty wnętrz oraz nabywają nie tylko ekskluzywne meble, czy obrazy.

W takich przestrzeniach niewątpliwie miło jest przebywać. Pojawiają się jednak problemy związane z prawami własności intelektualnej. Czy dopuszczalne jest zamieszczanie w internecie zdjęć obejmujących przestrzenie biurowe wraz z nabytymi meblami, obrazami itp.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama