Aktualizacja: 28.06.2025 18:33 Publikacja: 31.05.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Znak towarowy służy do odróżniania w obrocie usług lub towarów oferowanych przez przedsiębiorców. Można więc powiedzieć, że stanowi on narzędzie umożliwiające stworzenie więzi pomiędzy produktem a klientem. Nie ma wątpliwości, że funkcję taką spełniają logotypy (słowne czy graficzne), ale czy mogą ją spełniać również postaci fikcyjne?
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas