Reklama

Teresa Siudem: Prawo autorskie w marketingu

Treść ulotki lub broszury może być chroniona prawem autorskim. Warto wcześniej uregulować te kwestie.

Publikacja: 26.07.2024 04:30

Teresa Siudem: Prawo autorskie w marketingu

Foto: Adobe Stock

Przedsiębiorcy często w celach promocyjnych wykorzystują - przygotowane przez domy mediowe - animacje, grafiki, klipy reklamowe, czy wpisy pojawiające się w social mediach. Nie zawsze mają świadomość, że przekazy te mogą być chronione prawem autorskim. Zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, utworem jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia. Utworem może być więc np. tekst wykorzystywany w akcjach promocyjnych.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama