Aktualizacja: 18.05.2025 16:33 Publikacja: 30.08.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Najczęściej prawo antymonopolowe kojarzy się z konkurencją przy sprzedaży towarów lub usług. Przedsiębiorstwa konkurują jednak ze sobą nie tylko przy sprzedaży swoich dóbr, ale również rywalizując o zatrudnienie najbardziej utalentowanych pracowników. Pozwala to im na osiągnięcie przewagi nad innymi przedsiębiorcami i podniesienie jakości swoich towarów lub usług. Ramy takiej rywalizacji wyznacza przedsiębiorcom prawo antymonopolowe.
Przedsiębiorcy z branży opakowań muszą przygotować się do nowych obowiązków. W przyszłości opakowań będzie mniej...
Nowe wymogi stanowią o tym, że opakowanie musi być zaprojektowane tak, aby można je było efektywnie przetworzyć...
Komisja Europejska ogłosiła plan działania na rzecz sztucznej inteligencji (AI Continent Action Plan), która ma...
Interpretacja Dyrektora KAS może mieć poważne konsekwencje dla twórców internetowych, beneficjentów zbiórek i st...
Na etykietach produktów pojawiają się oznaczenia: „bez cukru”, „wysoka zawartość białka”. Choć brzmią jak chwyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas