Reklama

Uwaga! Zaciąganie pożyczek kosztuje!

Po wejściu w życie implementacji dyrektywy CCD2 zakres swobody komunikacji marketingowej odnoszącej się do kredytów konsumenckich będzie istotnie ograniczony.

Publikacja: 05.11.2024 04:50

Uwaga! Zaciąganie pożyczek kosztuje!

Foto: Adobe Stock

Reklama kredytów konsumenckich od lat znajduje się w obszarze zainteresowania prawodawców i organów administracji, w szczególności prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Pomimo to przedsiębiorcy z branży finansowej muszą przygotować się na kolejne wyzwania. Unijna dyrektywa CCD2 (dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2023/2225 z 18 października 2023 r. w sprawie umów o kredyt konsumencki oraz uchylająca dyrektywę 2008/48/WE) wprowadza bowiem szereg zmian dotyczących kredytów konsumenckich. Jednym z obszarów objętych zakresem nowej dyrektywy jest działalność reklamowa.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Sukcesja po śmierci przedsiębiorcy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Testament przedsiębiorcy – 10 wskazówek, które pozwolą uniknąć błędów
Biznes
Jak wykorzystać depozyt notarialny w transakcjach M&A?
Biznes
Jak stworzyć ogólne warunki umów, by wspierały biznes?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Jak zarejestrować znak towarowy dla spółki z o.o.?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama