Aktualizacja: 25.06.2025 22:49 Publikacja: 05.11.2024 04:50
Foto: Adobe Stock
Reklama kredytów konsumenckich od lat znajduje się w obszarze zainteresowania prawodawców i organów administracji, w szczególności prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Pomimo to przedsiębiorcy z branży finansowej muszą przygotować się na kolejne wyzwania. Unijna dyrektywa CCD2 (dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2023/2225 z 18 października 2023 r. w sprawie umów o kredyt konsumencki oraz uchylająca dyrektywę 2008/48/WE) wprowadza bowiem szereg zmian dotyczących kredytów konsumenckich. Jednym z obszarów objętych zakresem nowej dyrektywy jest działalność reklamowa.
Polscy przedsiębiorcy mają szansę uczestniczyć w pracach nad realizacją pierwszej elektrowni jądrowej. Wymaga to...
Udziałowiec spółki z o.o. przekazując stery zarządowi nie traci uprawnień kontrolnych. Wyjątkiem jest sytuacja,...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na specjalistyczne szkolenie i zdobycie upr...
Kodeks spółek handlowych przewiduje mechanizmy chroniące zarówno spółkę z o.o. jak i jej wspólników przed niekor...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Prezes Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nakłada kary pieniężne za tzw. zatory płatnicze, czyli nadmierne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas