Sklepy stacjonarne przyciągnęły tłumy w Black Friday

Ruch w centrach handlowych wzrósł średnio o 8,5 proc., wyższą frekwencję widać było także w dyskontach czy hipermarketach. Sezon świąteczny może dać wreszcie mocniejszy impuls do zakupów.

Aktualizacja: 05.12.2024 12:22 Publikacja: 05.12.2024 04:53

Sezon świąteczny może dać wreszcie mocniejszy impuls do zakupów

Sezon świąteczny może dać wreszcie mocniejszy impuls do zakupów

Foto: Adobe Stock

W czarny piątek najmocniej, bo aż o 32 proc. w porównaniu z wcześniejszym piątkiem, wzrósł ruch w hipermarketach – wynika z danych Proxi.cloud, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. 10-proc. wzrost frekwencji zanotowały dyskonty, zaś 8,5-proc. – centra i galerie handlowe.

Black Friday dał zarobić

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak dzielić się zyskiem ze wspólnikami?
Biznes
Obowiązkowy audyt fundacji rodzinnej. Jak stosować przepisy w praktyce?
Biznes
Jak podzielić zysk spółki z o.o. na zwyczajnym zgromadzeniu wspólników?
Biznes
Jak podzielić się zyskiem z akcjonariuszami nie wypłacając dywidendy?
Biznes
Jak nowe cła wpłyną na gospodarkę i klientów – wyzwania i rekomendacje
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem