Reklama

Sklepy stacjonarne przyciągnęły tłumy w Black Friday

Ruch w centrach handlowych wzrósł średnio o 8,5 proc., wyższą frekwencję widać było także w dyskontach czy hipermarketach. Sezon świąteczny może dać wreszcie mocniejszy impuls do zakupów.

Aktualizacja: 05.12.2024 12:22 Publikacja: 05.12.2024 04:53

Sezon świąteczny może dać wreszcie mocniejszy impuls do zakupów

Sezon świąteczny może dać wreszcie mocniejszy impuls do zakupów

Foto: Adobe Stock

W czarny piątek najmocniej, bo aż o 32 proc. w porównaniu z wcześniejszym piątkiem, wzrósł ruch w hipermarketach – wynika z danych Proxi.cloud, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. 10-proc. wzrost frekwencji zanotowały dyskonty, zaś 8,5-proc. – centra i galerie handlowe.

Black Friday dał zarobić

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama