Wybór strategii rozwoju - case study od CIMA

Przedstawiamy Państwu kolejny materiał, który powstał w wyniku współpracy Instytutu CIMA i dziennika Rzeczpospolita. Zaprezentowane case study jest oparte na prawdziwym przypadku biznesowym. Studenci CIMA mierzyli się z tym wyzwaniem na egzaminie Strategic Case Study w sierpniu 2018 r.

Publikacja: 25.02.2020 17:30

Wybór strategii rozwoju - case study od CIMA

Foto: Adobe Stock

Cykl edukacyjny CIMA i „Rzeczpospolitej"

Założony w 1919 r. Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) jest czołową i jednocześnie największą światową organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny rachunkowości zarządczej. CIMA zrzesza członków i studentów ze 184 krajów, którzy zajmują kluczowe stanowiska w świecie biznesu. Członkowie i studenci CIMA pracują w przemyśle, handlu, sektorze publicznym i organizacjach non-profit.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak zminimalizować ryzyko inwestowania w kryptowaluty?
Biznes
Krypto inwestycje – jakie obowiązki spoczywają na zarządach spółek?
Biznes
E-commerce – nowa strategia bez tworzenia nowych regulacji
Biznes
Wzornictwo pod lepszą ochroną
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Biznes
Kilka ważnych zmian w ustawie OZE
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń