Reklama
Rozwiń
Reklama

Pizzeria straciła pozwolenie na alkohol przez sprzedaż piwa w Internecie

Zamówienie przy użyciu Internetu stanowi formę komunikacji przedsiębiorcy z potencjalnymi klientami, dopasowaną do dzisiejszych realiów rynkowych. Wyjątkiem pozostaje alkohol.

Aktualizacja: 28.09.2019 09:46 Publikacja: 28.09.2019 08:19

Pizzeria straciła pozwolenie na alkohol przez sprzedaż piwa w Internecie

Foto: Adobe Stock

Przekonała się tym spółka prowadząca sieć pizzerii, której prezydent miasta cofnął zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w jednej z restauracji.

Klienci sieci mogą dokonać zamówienia pizzy, dodatków oraz piwa poprzez stronę internetową. Takie zamówienie trafia automatycznie do systemu. Klient podaje numer telefonu, pracownik oddzwania i potwierdza przyjęcie zamówienia. W trakcie rozmowy zostaje pouczony o konieczności przygotowania (do wglądu) dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającego wiek. Na końcu zamówienia wybierany jest rodzaj płatności przez zamawiającego. Może zapłacić kartą, gotówką lub on-line. Po przygotowaniu zamówienia, kurier – pracownik pizzerii dostarcza je pod wskazany adres. Po okazaniu przez zamawiającego dokumentu tożsamości stwierdzającego pełnoletność. Klient płaci kartą lub gotówką. Dostawca zostawia zamówienie, zawsze z paragonem, drukowanym przed wyjściem z pizzerii.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Ostatni dzwonek na wakacje składkowe
Biznes
Niezależny ekspert pomoże dłużnikowi w restrukturyzacji
Biznes
FinTech i dostawcy SaaS, PaaS i IaaS – co zmieni Data Act
Biznes
EUDR – kolejne zmiany w unijnej polityce środowiskowej
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
IT: jak uniknąć ryzyk i budować partnerską współpracę
Reklama
Reklama