Pizzeria straciła pozwolenie na alkohol przez sprzedaż piwa w Internecie

Zamówienie przy użyciu Internetu stanowi formę komunikacji przedsiębiorcy z potencjalnymi klientami, dopasowaną do dzisiejszych realiów rynkowych. Wyjątkiem pozostaje alkohol.

Aktualizacja: 28.09.2019 09:46 Publikacja: 28.09.2019 08:19

Pizzeria straciła pozwolenie na alkohol przez sprzedaż piwa w Internecie

Foto: Adobe Stock

Przekonała się tym spółka prowadząca sieć pizzerii, której prezydent miasta cofnął zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w jednej z restauracji.

Klienci sieci mogą dokonać zamówienia pizzy, dodatków oraz piwa poprzez stronę internetową. Takie zamówienie trafia automatycznie do systemu. Klient podaje numer telefonu, pracownik oddzwania i potwierdza przyjęcie zamówienia. W trakcie rozmowy zostaje pouczony o konieczności przygotowania (do wglądu) dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającego wiek. Na końcu zamówienia wybierany jest rodzaj płatności przez zamawiającego. Może zapłacić kartą, gotówką lub on-line. Po przygotowaniu zamówienia, kurier – pracownik pizzerii dostarcza je pod wskazany adres. Po okazaniu przez zamawiającego dokumentu tożsamości stwierdzającego pełnoletność. Klient płaci kartą lub gotówką. Dostawca zostawia zamówienie, zawsze z paragonem, drukowanym przed wyjściem z pizzerii.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak zminimalizować ryzyko inwestowania w kryptowaluty?
Biznes
Krypto inwestycje – jakie obowiązki spoczywają na zarządach spółek?
Biznes
E-commerce – nowa strategia bez tworzenia nowych regulacji
Biznes
Wzornictwo pod lepszą ochroną
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Biznes
Kilka ważnych zmian w ustawie OZE
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń