Zdalne metody zakładania konta cieszą się popularnością wśród klientów Nest Banku. W czerwcu br. aż 22 proc. nowych klientów indywidualnych składających wniosek o Nest Konto, w dni powszednie, skorzystało z wideo rozmowy z konsultantem. Weryfikacja przez video jest bowiem dostępna dla jednoosobowych firm i dla klientów indywidualnych. Proces sprawdzenia tożsamości w trakcie wideo rozmowy wygląda tak samo dla obu grup i trwa zaledwie kilka minut.
CZYTAJ TAKŻE: Praca zdalna to także wyzwanie dla cyberbezpieczeństwa
Przed przystąpieniem do zakładania konta przez wideo należy przygotować dowód osobisty oraz telefon i upewnić się, że kamera i dźwięk w komputerze są włączone i działają poprawnie.
Dzieci nie przeszkodzą
Rozmowa wideo dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Można ją przeprowadzić za pomocą przeglądarek internetowych: Google Chrome (od wersji 23), Mozilla Firefox (od wersji 32), Safari (od wersji 6) oraz Edge.
CZYTAJ TAKŻE: Koronawirus a biznes, pytania i odpowiedzi: dla kogo praca zdalna
W trakcie rozmowy wideo klient zakładający konto musi przebywać sam w dobrze oświetlonym pomieszczeniu, bez innych osób (nie dotyczy to dzieci, które wymagają opieki osoby dorosłej). Zalecane jest połączenie z miejsca zamieszkania. Nie można przeprowadzać rozmowy z miejsca publicznego typu park, kawiarnia, galeria.