Reklama

Przedsiębiorcy potrzebują regulacji dotyczących filantropii

Firmy potrzebują zmian, które wesprzą ich w działaniach filantropijnych we wszystkich gałęziach - podatkowych, edukacji oraz budownia pozytywnej atmosfery, by pomaganie stało się działaniem powszechnym.

Publikacja: 30.10.2022 23:11

Przedsiębiorcy potrzebują regulacji dotyczących filantropii

Foto: Adobe Stock

Przedsiębiorcy coraz chętniej dzielą się swoim doświadczeniem oraz majątkiem. Mimo zaangażowania z ich strony, napotykają wiele barier prawnych w tym aspekcie. 

Filantropia dokonywana przez przedsiębiorców najczęściej rozumiana jest jako działalność charytatywna, chociaż w raporcie „Filantropia w Polsce. Jak angażują się przedsiębiorcy i ich rodziny” wskazano jej interpretację jako "cierpliwej inwestycji", której zwrotu można spodziewać się w dłuższej perspektywie, ponieważ zmiana społeczna, jaką niesie filantropia nie zachodzi z dnia na dzień. 

Pozostało jeszcze 83% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Finanse
Granty na Eurogranty – PARP uruchamia nowy nabór
Reklama
Reklama
Reklama