Przedsiębiorcy potrzebują regulacji dotyczących filantropii

Firmy potrzebują zmian, które wesprzą ich w działaniach filantropijnych we wszystkich gałęziach - podatkowych, edukacji oraz budownia pozytywnej atmosfery, by pomaganie stało się działaniem powszechnym.

Publikacja: 30.10.2022 23:11

Przedsiębiorcy potrzebują regulacji dotyczących filantropii

Foto: Adobe Stock

Przedsiębiorcy coraz chętniej dzielą się swoim doświadczeniem oraz majątkiem. Mimo zaangażowania z ich strony, napotykają wiele barier prawnych w tym aspekcie. 

Filantropia dokonywana przez przedsiębiorców najczęściej rozumiana jest jako działalność charytatywna, chociaż w raporcie „Filantropia w Polsce. Jak angażują się przedsiębiorcy i ich rodziny” wskazano jej interpretację jako "cierpliwej inwestycji", której zwrotu można spodziewać się w dłuższej perspektywie, ponieważ zmiana społeczna, jaką niesie filantropia nie zachodzi z dnia na dzień. 

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Finanse
Sklepów w Polsce coraz mniej
Finanse
Polska branża transportowa w coraz większych tarapatach
Finanse
Kryptoaktywa. Czy część podmiotów „ucieknie” z Polski z obawy przed KNF?
Finanse
Klienci łapią się za kieszeń, fatalne wyniki sprzedaży detalicznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Finanse
Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych