Aktualizacja: 03.07.2025 20:39 Publikacja: 28.07.2023 18:11
Foto: Adobe Stock
Karta nie jest spisem konkretnych zaleceń co do działania, a zbiorem wartości, którymi przedsiębiorcy powinni się kierować w swoim działaniu, tak by w pełni respektować, ale także chronić prawa najmłodszych konsumentów. W karcie poruszono kwestie poszanowania dzieci jako równoważnych z dorosłymi odbiorcami usług i produktów, ale także przekazów marketingowych oraz odpowiedzialnej sprzedaży towarów i usług, które są bezpośrednio skierowane do dzieci i młodzieży.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas