Aktualizacja: 20.04.2025 03:21 Publikacja: 28.07.2023 18:11
Foto: Adobe Stock
Karta nie jest spisem konkretnych zaleceń co do działania, a zbiorem wartości, którymi przedsiębiorcy powinni się kierować w swoim działaniu, tak by w pełni respektować, ale także chronić prawa najmłodszych konsumentów. W karcie poruszono kwestie poszanowania dzieci jako równoważnych z dorosłymi odbiorcami usług i produktów, ale także przekazów marketingowych oraz odpowiedzialnej sprzedaży towarów i usług, które są bezpośrednio skierowane do dzieci i młodzieży.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas