Aktualizacja: 20.04.2025 01:29 Publikacja: 13.12.2023 19:07
Foto: Adobe Stock
W tym roku większość z nas ma zamiar szukać promocji podczas zakupów oraz przede wszystkim rozważnie je planować, tak by „nadziać” się na dodatkowe na dodatkowe wydatki czy też nie zmarnować produtków. Informacje te potwierdza badanie UCE Research oraz Grupy Blix - 85,2 proc. Polaków ma zamiar świąteczne zakupy zrobić głównie na promocjach, 73 proc. planuje cięcia kosztów.
Zgodnie z badaniem aż 94,9 proc. konsumentów planuje robić zakupy z listą, by ograniczyć liczbę produktów niepotrzebnie wkładanych do koszyka, 7 proc. z nas ogrniczy wydatki ze względu na inflację.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas