Aktualizacja: 03.07.2025 18:43 Publikacja: 13.12.2023 19:07
Foto: Adobe Stock
W tym roku większość z nas ma zamiar szukać promocji podczas zakupów oraz przede wszystkim rozważnie je planować, tak by „nadziać” się na dodatkowe na dodatkowe wydatki czy też nie zmarnować produtków. Informacje te potwierdza badanie UCE Research oraz Grupy Blix - 85,2 proc. Polaków ma zamiar świąteczne zakupy zrobić głównie na promocjach, 73 proc. planuje cięcia kosztów.
Zgodnie z badaniem aż 94,9 proc. konsumentów planuje robić zakupy z listą, by ograniczyć liczbę produktów niepotrzebnie wkładanych do koszyka, 7 proc. z nas ogrniczy wydatki ze względu na inflację.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas