Reklama

Ochrona marki osobistej ma pewne ograniczenia

Rozwój marki skalowalnej i opartej nie tylko na osobie jej twórcy wręcz wymusza rejestrację znaku towarowego.

Publikacja: 13.07.2022 16:54

Ochrona marki osobistej ma pewne ograniczenia

Foto: Adobe Stock

Marka osobista to emanacja osobowości człowieka, który poświęcił się swojej pasji. Symbol stworzonej przez niego historii – często najpierw tej wymarzonej, a potem zrealizowanej.

W prawie znaków towarowych jest to szczególna kategoria, bowiem jej inspiracją i podstawą było nazwisko jej twórcy. Nazwisko nie jest jednak przypisane tylko jednej osobie i stanowi dobro osobiste każdego człowieka.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Kadry i Płace
Katarzyna Wójcik: Wolny czy niewolny
Kadry i Płace
Masowe zwolnienia pod szczególną ochroną
Kadry i Płace
Zgon pracownika w drugim miesiącu po urlopie bezpłatnym – jak ustalić wysokość odprawy?
Kadry i Płace
Nie tak łatwo zawrzeć porozumienie zmieniające
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Kadry i Płace
Jak zapewnić ciągłość pracy, nie narażając się na dodatkowe koszty?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama