Reklama

Jak zachować płynność finansową w trakcie spowolnienia gospodarczego

Panująca sytuacja pandemiczna dla wielu przedsiębiorców jest realnym ryzykiem utraty płynności oraz ewentualnej upadłości.

Publikacja: 05.10.2021 13:54

Jak zachować płynność finansową w trakcie spowolnienia gospodarczego

Foto: Adobe Stock

Przedstawiamy przykłady rozwiązań, które chroniły lub przy ciągłości założeń nadal mogą chronić przed potencjalnym zagrożeniem. Przedstawione możliwości mogą pomóc utrzymać się jednostkom gospodarczym na rynku oraz generować przychody na odpowiednim poziomie.

Spowolnienie gospodarcze w Polsce jest relatywnie łagodne, według informacji Głównego Urzędu Statystycznego PKB Polski w 2020 roku spadło o 2,8 proc. Czynnikiem determinującym ten fakt jest struktura polskiego eksportu stanowiąca w większości dobra konsumpcyjne oraz poprawne przejście kryzysu przez Niemcy, naszego głównego partnera handlowego.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: System kaucyjny to szereg obowiązków dla firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama