Reklama
Rozwiń
Reklama

Szyldy bez treści promujących podlegają opłacie reklamowej

Od tablic oraz wszelkich urządzeń reklamowych zawierających w części lub nawet w całości treść wyłącznie informacyjną, bez komunikatów promujących działalność przedsiębiorcy, należy uiścić opłatę reklamową.

Publikacja: 31.07.2022 02:00

Szyldy bez treści promujących podlegają opłacie reklamowej

Foto: Adobe Stock

Tak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 11 maja 2022 r. (III FSK 557/21).

Podatnik, będący spółką akcyjną, jest właścicielem nieruchomości, na której znajdują się obiekty stacji paliw, w tym: pylon cenowo-reklamowy służący prezentacji paliw oferowanych na stacji oraz znaków towarowych, urządzenie reklamowo-informacyjne oraz metalowy stelaż zawierający logotypy przedsiębiorców współpracujących z podatnikiem. W związku z tym spółka złożyła wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej do wójta gminy, na terenie której znajduje się nieruchomość. We wniosku zadała następujące pytania:

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Odsetki tylko za pół roku kontroli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama