Reklama
Rozwiń

Jak przygotować się technologicznie na KSeF

Już od 1 lipca 2024 r. obowiązek KSeF zostanie wprowadzony dla podmiotów płacących VAT, a pozostałe przedsiębiorstwa będą zobowiązane dostosować się do nowego systemu od 1 stycznia 2025 r. Celem systemu jest usprawnienie procesu zarządzania fakturami oraz stworzenie bardziej przejrzystej ewidencji dokumentów.

Publikacja: 13.09.2023 02:00

Jak przygotować się technologicznie na KSeF

Foto: Adobe Stock

Wprowadzenie KSeF stanowi kolejny krok w digitalizacji i modernizacji polskiego systemu podatkowego. Poprzez elektroniczny sposób dokumentowania faktur, program ten ma przyczynić się do ograniczenia biurokracji oraz poprawy efektywności działalności gospodarczej. Niemniej jednak, wraz z tą nową inicjatywą, przedsiębiorcy napotykają na pewne wyzwania.

Dedykowany system

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Jak rozliczyć VAT od opłat pobieranych przez serwis internetowy
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Praca cudzoziemca na nowych zasadach
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
PESEL obywatela Ukrainy nie decyduje o jego rezydencji podatkowej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Rezerwy pracownicze w świetle MSR 19 i polskich przepisów
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Usługi niematerialne. NSA uznał, że „duch przepisów” jest ponad literą prawa