Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy sztuczna inteligencja może pomóc w audycie

W ciągle zmieniającym się świecie biznesu i finansów, w którym ilość danych oraz znaczenie analiz wzrasta we wcześniej niespotykanym tempie, warto pochylić się nad możliwościami które daje nam sztuczna inteligencja w audycie finansowym.

Publikacja: 27.09.2023 02:00

Czy sztuczna inteligencja może pomóc w audycie

Foto: Adobe Stock

Jednym z nowych narzędzi, bez wątpienia, jest ostatnio bardzo popularna sztuczna inteligencja, która swoją popularność zawdzięcza między innymi czatowi GPT od OpenIA. Bez wątpienia nieodłączną częścią biznesu, jak i jedną z jego gałęzi jest audyt finansowy, który do kwestii sztucznej inteligencji musi podejść z dwóch perspektyw.

Pierwszą z nich jest użycie AI jako jeden z uczestników rynku i wykorzystania go do codziennej pracy operacyjnej, czerpania niezaprzeczalnych korzyści wynikających z możliwości obróbki danych oraz szybkości działania tych narzędzi.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Odsetki tylko za pół roku kontroli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama