Reklama

Reklamowanie w trakcie gry bez preferencji

Zyski z reklam nie stanowią przychodów z kwalifikowanych IP mających wpływ na dochód podlegający opodatkowaniu preferencyjna stawką 5 proc.

Publikacja: 25.10.2023 02:30

Reklamowanie w trakcie gry bez preferencji

Foto: Adobe Stock

Sprawa dotyczyła interpretacji z listopada 2022 r. Wystąpiła o nią spółka zajmująca się projektowaniem, tworzeniem, rozwijaniem i wydawaniem gier wideo, w szczególności na PC, konsole i urządzenia mobilne.

We wniosku wyjaśniła, że współpracuje z partnerami – indywidualnymi przedsiębiorcami. Zgodnie z umowami partnerzy przenoszą na spółkę autorskie prawa majątkowe do zamówionych dzieł i materiałów źródłowych. Gry stanowią programy komputerowe, wytworzone poprzez proces programowania.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Internetowy handel pod lupą fiskusa
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Minister wyjaśnił co jest schematem podatkowym
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Obniżenie podstawy PCC przy powstaniu agio – interpretacja ogólna MF
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Środki pomocowe wspierają sektor obronny
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Będą zmiany w kilometrówce
Reklama
Reklama
Reklama