Reklama
Rozwiń
Reklama

Jakie ryzyka i wyzwania stoją przed dyrektorem finansowym

Rzeczywistość gospodarcza i regulacje dotyczące działania firm generują nowe wyzwania dla zarządów, a zwłaszcza dyrektorów finansowych (CFO). Nawet tematy niekojarzone z finansami i podatkami poszerzają ich zakres odpowiedzialności, często obwarowanej wysokimi karami.

Publikacja: 27.11.2023 02:00

Jakie ryzyka i wyzwania stoją przed dyrektorem finansowym

Foto: Adobe Stock

„Proste, przejrzyste i przyjazne” – to jedno z haseł, które towarzyszyło reformie podatków sprzed kilku lat. Dziś nikt już nie próbuje się na nie powoływać. Stopień skomplikowania i rozbudowania systemu podatkowego jest bezprecedensowy. Rzeczywistość gospodarcza i postępujące regulacje różnych obszarów działania przedsiębiorstw coraz bardziej przyprawiają CFO (Chief Financial Officer) o ból głowy. Nawet tematy niekoniecznie kojarzone z finansami czy podatkami ostatecznie lądują w jego ogródku, a za ogrodzeniem stoi regulator z systemem kar.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Nowe cyfrowe obowiązki w PIT
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Odsetki tylko za pół roku kontroli
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama