Aktualizacja: 26.06.2025 18:24 Publikacja: 10.03.2025 04:35
Foto: Adobe Stock
W wielu branżach organizowane są akcje promocyjne mające na celu zwiększenie sprzedaży. W ramach tych akcji, konsumenci lub firmy mogą otrzymywać nagrody. Organizacją takich akcji zajmują się zazwyczaj wyspecjalizowane agencje reklamowe, które odpowiadają za zakup i przekazanie nagród. Jakie są skutki w VAT takich działań? Warto to przemyśleć już na etapie planowania akcji marketingowej.
Dzień wolności podatkowej przypada w tym roku 29 czerwca – dzień później niż rok temu. Od przyszłego tygodnia pr...
Niematerialny charakter usług takich jak doradztwo czy marketing sprawia, że istnieje ryzyko zakwestionowania pr...
Działania promocyjne i reklamowe prowadzone przez przedsiębiorców mogą polegać na wydaniu potencjalnym klientom...
Zasady wyceny i ujmowania biologicznych aktywów trwałych i obrotowych, niebiologicznych produktów rolniczych ora...
Zdaniem fiskusa w przypadku inwestowania w obligacje przychodem pasywnym jest kwota wykupu obligacji przez emite...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas