Aktualizacja: 12.07.2025 16:29 Publikacja: 10.03.2025 04:35
Foto: Adobe Stock
W wielu branżach organizowane są akcje promocyjne mające na celu zwiększenie sprzedaży. W ramach tych akcji, konsumenci lub firmy mogą otrzymywać nagrody. Organizacją takich akcji zajmują się zazwyczaj wyspecjalizowane agencje reklamowe, które odpowiadają za zakup i przekazanie nagród. Jakie są skutki w VAT takich działań? Warto to przemyśleć już na etapie planowania akcji marketingowej.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas