Aktualizacja: 26.04.2025 11:10 Publikacja: 10.03.2025 04:35
Foto: Adobe Stock
W wielu branżach organizowane są akcje promocyjne mające na celu zwiększenie sprzedaży. W ramach tych akcji, konsumenci lub firmy mogą otrzymywać nagrody. Organizacją takich akcji zajmują się zazwyczaj wyspecjalizowane agencje reklamowe, które odpowiadają za zakup i przekazanie nagród. Jakie są skutki w VAT takich działań? Warto to przemyśleć już na etapie planowania akcji marketingowej.
Aby wesprzeć wybraną organizację, wystarczy wpisać w zeznaniu podatkowym jej numer KRS i określić kwotę, jaką ch...
Do podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług wlicza się również inne podatki, takie jak podatek dochod...
Spółki mogą zaliczyć do kosztów podatkowych CIT hipotetyczne koszty pozyskania kapitału zewnętrznego, jeśli źród...
Aby ustalić zobowiązanie podatkowe PIT za 2024 r., konieczne może być skorygowanie przychodów i kosztów podatkow...
Utrata przez aktywa zdolności do generowania korzyści ekonomicznych wymaga dokonania odpisu aktualizującego wart...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas