Aktualizacja: 11.08.2017 08:39 Publikacja: 11.08.2017 07:46
Foto: Flickr/colb
W 2009 r. polska spółka Interton zgłosiła do Urzędu Patentowego RP znak A Adoration dla kosmetyków.
W 2012 r. wpłynął sprzeciw francuskiej firmy Parfums Christian Dior, która już wcześniej miała zarejestrowany w trybie międzynarodowym, z wcześniejszym pierwszeństwem, znak słowny i słowno-graficzny J'Adore dla kosmetyków. Zdaniem firmy konsumenci mogą sugerować się skojarzeniami wynikającymi ze wspólnego członu Adore i polskiego wyrazu „adorować". Mogą więc uznać, że kosmetyki A Adoration są powiązane z renomowaną w Polsce linią kosmetyków i perfum J'Adore. Na dowód renomy swojego znaku w Polsce Dior przedłożył obszerne materiały i złożył wniosek o przesłuchanie świadka.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas