Reklama
Rozwiń
Reklama

Kara dla producenta za wprowadzenie na rynek zafałszowanej kiełbasy

Producent, który nie informuje klientów, że w kiełbasie znajduje się mięso oddzielone mechanicznie, wprowadza ich w błąd.

Aktualizacja: 12.03.2016 19:06 Publikacja: 12.03.2016 10:20

Kara dla producenta za wprowadzenie na rynek zafałszowanej kiełbasy

Foto: 123RF

Spór w sprawie dotyczył kary za wprowadzenie na rynek zafałszowanej kiełbasy. Problemy producenta się zaczęły, kiedy do wojewódzkiego inspektoratu jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych wpłynęło pismo duńskich służb kontrolnych dotyczące nieprawidłowości w oznakowaniu jednego z produktów. W piśmie wskazano na możliwą obecność niezadeklarowanego mięsa odkostnionego mechanicznie (tzw. MOM). Ponadto wskazano na możliwą rozbieżność związaną ze sprzeczną informacją dotyczącą obecności soi w produkcie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Reklama
Reklama