Reklama
Rozwiń

Ewidencja czasu pracy - czytnik zamiast podpisu

Rejestrator kart czy system informatyczny mierzący czas pracy i jego ewidencję może się okazać rozwiązaniem droższym dla firmy. Z reguły pobyt etatowca w zakładzie trwa bowiem dłużej niż jego faktyczna praca.

Publikacja: 09.01.2016 12:00

Ewidencja czasu pracy - czytnik zamiast podpisu

Foto: www.sxc.hu

W dobie smartfonów i tabletów korzystanie z papierowych list obecności staje się przeżytkiem. Dlatego wielu pracodawców – w szczególności z sektora nowoczesnych usług biznesowych – zastanawia się, czy mogą prowadzić ewidencję czasu pracy, korzystając z odczytu z karty wejściowej do biura, zalogowania się do systemu komputerowego albo intranetu.

Rejestracja wejść i wyjść

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji