Aktualizacja: 11.09.2019 06:20 Publikacja: 11.09.2019 06:20
Foto: 123RF
Firmy o zasięgu międzynarodowym posiadają znacznie większą rozpoznawalność marki, co spowodowane jest głównie dużo większymi wydatkami na działania marketingowe. W efekcie takiej strategii ich marże należą do niższych na rynku (powiązane ze skalą produkcji). Dla odmiany, firmy lokalne skoncentrowały swoją strategię na wysokiej jakości i zróżnicowaniu oferowanych produktów, pozwalając zachować stosunkowo wysokie marże.
Głównym wyzwaniem dla wszystkich firm na dojrzałym rynku jest ograniczenie zbyt dużej zawartości cukru w swoich produktach (efekt promowania zdrowego trybu życia) oraz większego wykorzystania opakowań zwrotnych (ograniczenie produkcji śmieci). Rynek spodziewa się w najbliższym czasie konsolidacji.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas