Reklama
Rozwiń
Reklama

Ochrona danych osobowych Internecie: Jak firma powinna się bronić przed hakerami

Dane gromadzone przez firmę są szczególnie chronione. Niestety coraz częściej firmy są atakowane przez cyberprzestępców, którzy poprzez kradzież danych chcą utrudnić lub uniemożliwić prowadzenie biznesu. Za tego typu działalność na wiele lat można trafić do więzienia.

Publikacja: 19.06.2015 06:50

Ochrona danych osobowych Internecie: Jak firma powinna się bronić przed hakerami

Foto: www.sxc.hu

Ofiarami przestępstw na tle gospodarczym padają przedsiębiorcy. Straty związane z przestępczością gospodarczą sięgają rocznie kilku miliardów złotych. Problem przestępczości gospodarczej lub ryzyka jej wystąpienia dotyczy wszystkich branż. Coraz częściej przestępstwa te dotyczą kradzieży danych, w tym danych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. Przedsiębiorcy powinni pamiętać, że wszelkiego rodzaju działania zmierzające do kradzieży lub zmiany ważnych dla prowadzenia biznesu danych stanowią przestępstwa, za które grożą surowe sankcje karne.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w firmie
Sukcesja bez mitów. Jak firmy rodzinne mogą przetrwać pokolenia
Prawo w firmie
Spór o zabiegi poprawiające urodę. Rzecznik MŚP w obronie branży beauty
Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama