Nazwę przedsiębiorstwa można chronić, gdy jest ryzyko wprowadzenia w błąd

Z wokandy | Nazwa przedsiębiorstwa należy do kategorii praw osobistych i majątkowych, podlegających ochronie prawnej. Prawa te mogą być naruszone przez użycie znaku towarowego, ale nie przesądza o tym sama jego rejestracja.

Publikacja: 10.12.2014 05:00

Nazwę przedsiębiorstwa można chronić, gdy jest ryzyko wprowadzenia w błąd

Foto: www.sxc.hu

Urząd patentowy udzielił prawa ochronnego na znak towarowy słowno-graficzny „e e-Informatika". Miał on służyć m.in. do oznaczania publikacji elektronicznych, programów komputerowych, afiszy, plakatów, albumów, broszur, emblematów, kalendarzy, kopert, książek i wielu innych towarów i usług.

Czego dotyczył spór

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem