Nazwę przedsiębiorstwa można chronić, gdy jest ryzyko wprowadzenia w błąd

Z wokandy | Nazwa przedsiębiorstwa należy do kategorii praw osobistych i majątkowych, podlegających ochronie prawnej. Prawa te mogą być naruszone przez użycie znaku towarowego, ale nie przesądza o tym sama jego rejestracja.

Publikacja: 10.12.2014 05:00

Nazwę przedsiębiorstwa można chronić, gdy jest ryzyko wprowadzenia w błąd

Foto: www.sxc.hu

Urząd patentowy udzielił prawa ochronnego na znak towarowy słowno-graficzny „e e-Informatika". Miał on służyć m.in. do oznaczania publikacji elektronicznych, programów komputerowych, afiszy, plakatów, albumów, broszur, emblematów, kalendarzy, kopert, książek i wielu innych towarów i usług.

Czego dotyczył spór

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?