Aktualizacja: 22.06.2025 11:02 Publikacja: 18.12.2020 15:16
Foto: Czy sprzęt do pracy zdalnej można wrzucić w koszty? Źródło: Adobe Stock
Czy takie koszty są kosztami uzyskania przychodu i czy można odliczyć VAT od takich zakupów?
Pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom sprzęt potrzebny do pracy w domu (narzędzia, materiały oraz obsługę logistyczną). Przez obsługę logistyczną najczęściej rozumie się zawiezienie sprzętu (komputera, drukarki) do miejsca zamieszkania pracownika lub miejsca, w którym wykonuje pracę zdalną. Wykorzystanie przez pracownika sprzętu służbowego nie jest jego przychodem, ponieważ wykonuje on obowiązki służbowe i działa w interesie pracodawcy.
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas