Aktualizacja: 28.09.2018 15:51 Publikacja: 28.09.2018 05:40
Foto: Adobe Stock
- W ramach swojej działalności gospodarczej kupiłem od innego przedsiębiorcy kilkanaście par nart. Dwa dni po przywiezieniu ich przez kuriera okazało się, że mają one wady wykluczające ich użytkowanie. Złożyłem zatem reklamację z tytułu rękojmi (odstąpiłem od umowy), ale sprzedawca jej nie uwzględnił, powołując się na rzekome opóźnienie przeze mnie w zgłoszeniu wad - co według niego - powinno było nastąpić natychmiast po odbiorze nart. Czy jego stanowisko jest słuszne? Dodam, że złożenie reklamacji po dwóch dniach po otrzymaniu towaru podyktowane było koniecznością sprawdzenia nart przez mojego serwisanta, który wcześniej był zajęty innymi zleceniami – pyta pani Alina.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas