Aktualizacja: 30.01.2018 07:19 Publikacja: 30.01.2018 07:19
Foto: 123RF
Za 115 dni wejdzie w życie rozporządzenie dotyczące prawa do prywatności (25 maja). Niezastosowanie się do nowych przepisów może skutkować karą – nawet 20 mln euro. Mimo to firmy nadal nie są z nimi zaznajomione. Podczas XII obchodów Dnia Ochrony Danych Osobowych (29 stycznia) GIODO przedstawił obowiązki, z jakimi zmierzą się przedsiębiorcy. Alarmował, że firmy powinny rozpocząć proces wdrażania rozporządzenia już teraz, choćby z uwagi na dotkliwe kary.
GIODO przekonywał, że wprowadzenie skutecznych mechanizmów ochrony danych osobowych opłaca się przedsiębiorcom. – Im mocniejsze zaufanie do firm, tym większy mogą osiągnąć zysk – zaznacza dr Edyta Bieniak-Jonaa, główny inspektor danych osobowych.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas