Aktualizacja: 30.01.2018 07:19 Publikacja: 30.01.2018 07:19
Foto: 123RF
Za 115 dni wejdzie w życie rozporządzenie dotyczące prawa do prywatności (25 maja). Niezastosowanie się do nowych przepisów może skutkować karą – nawet 20 mln euro. Mimo to firmy nadal nie są z nimi zaznajomione. Podczas XII obchodów Dnia Ochrony Danych Osobowych (29 stycznia) GIODO przedstawił obowiązki, z jakimi zmierzą się przedsiębiorcy. Alarmował, że firmy powinny rozpocząć proces wdrażania rozporządzenia już teraz, choćby z uwagi na dotkliwe kary.
GIODO przekonywał, że wprowadzenie skutecznych mechanizmów ochrony danych osobowych opłaca się przedsiębiorcom. – Im mocniejsze zaufanie do firm, tym większy mogą osiągnąć zysk – zaznacza dr Edyta Bieniak-Jonaa, główny inspektor danych osobowych.
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Ugoda z fiskusem czy skrócenie okresu przedawnienia podatków to wyciągnięte z kosza pomysły komisji kodyfikacyjn...
Nie będzie już Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Instytucja ta nie zostanie jednak zlikwidowana - inf...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Rząd chce ukrócić patologie na rynku odzieży, obuwia i płynnego betonu. Przewóz takich towarów ma być ściśle nad...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas