Reklama

Marketing szeptany w kryzysowych sytuacjach dla firmy

Marketingu szeptanego jest szczególnie użyteczny w sytuacjach kryzysowych.

Publikacja: 03.03.2017 05:20

Marketing szeptany w kryzysowych sytuacjach dla firmy

Foto: 123RF

Content marketing to już znane i popularne narzędzie szeroko opisywane nie tylko w branżowych mediach. Eksperci przewidują, że w 2017 roku dalej będzie postępował wzrost wielkości budżetów przeznaczanych na takie działania co najlepiej świadczy o przydatności tego narzędzia. Z jakich narzędzi można skorzystać, by osiągnąć najlepsze wyniki? Dobrym, a rzadko wykorzystywanym narzędziem jest marketing szeptany.

Content marketing korzysta z wielu form i kanałów. Coraz więcej firm publikuje poradniki, różnego rodzaju artykuły, ebooki czy filmy. Za pomocą firmowego bloga, publikacji w mediach czy na YouTubie firmy starają się dotrzeć do użytkowników i przedstawić im treści, które ich zainteresują. Sam zresztą też prowadzę firmowego bloga (www.contentorganica.pl/blog/), na którym staram się przybliżyć tajniki marketingu w przestępny sposób.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama