Reklama

Marketing szeptany w kryzysowych sytuacjach dla firmy

Marketingu szeptanego jest szczególnie użyteczny w sytuacjach kryzysowych.

Publikacja: 03.03.2017 05:20

Marketing szeptany w kryzysowych sytuacjach dla firmy

Foto: 123RF

Content marketing to już znane i popularne narzędzie szeroko opisywane nie tylko w branżowych mediach. Eksperci przewidują, że w 2017 roku dalej będzie postępował wzrost wielkości budżetów przeznaczanych na takie działania co najlepiej świadczy o przydatności tego narzędzia. Z jakich narzędzi można skorzystać, by osiągnąć najlepsze wyniki? Dobrym, a rzadko wykorzystywanym narzędziem jest marketing szeptany.

Content marketing korzysta z wielu form i kanałów. Coraz więcej firm publikuje poradniki, różnego rodzaju artykuły, ebooki czy filmy. Za pomocą firmowego bloga, publikacji w mediach czy na YouTubie firmy starają się dotrzeć do użytkowników i przedstawić im treści, które ich zainteresują. Sam zresztą też prowadzę firmowego bloga (www.contentorganica.pl/blog/), na którym staram się przybliżyć tajniki marketingu w przestępny sposób.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Reklama
Reklama
Reklama