Marketing szeptany w kryzysowych sytuacjach dla firmy

Marketingu szeptanego jest szczególnie użyteczny w sytuacjach kryzysowych.

Publikacja: 03.03.2017 05:20

Marketing szeptany w kryzysowych sytuacjach dla firmy

Foto: 123RF

Content marketing to już znane i popularne narzędzie szeroko opisywane nie tylko w branżowych mediach. Eksperci przewidują, że w 2017 roku dalej będzie postępował wzrost wielkości budżetów przeznaczanych na takie działania co najlepiej świadczy o przydatności tego narzędzia. Z jakich narzędzi można skorzystać, by osiągnąć najlepsze wyniki? Dobrym, a rzadko wykorzystywanym narzędziem jest marketing szeptany.

Content marketing korzysta z wielu form i kanałów. Coraz więcej firm publikuje poradniki, różnego rodzaju artykuły, ebooki czy filmy. Za pomocą firmowego bloga, publikacji w mediach czy na YouTubie firmy starają się dotrzeć do użytkowników i przedstawić im treści, które ich zainteresują. Sam zresztą też prowadzę firmowego bloga (www.contentorganica.pl/blog/), na którym staram się przybliżyć tajniki marketingu w przestępny sposób.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń