Aktualizacja: 04.02.2021 06:00 Publikacja: 03.02.2021 20:46
Foto: Adobe Stock
Rząd ma pomysł na walkę ze skutkami pandemii. Chce uzyskać 800 mln zł rocznie z nowego podatku, zwanego opłatą od reklam. Połowa ma trafić na konto NFZ. Eksperci wskazują jednak, że projekt ma wiele luk. Mimo iż danina ma objąć szerokie grono podmiotów, w praktyce może być trudna do obliczenia i wyegzekwowania. Według szacunków Publicis Groupe w 2020 r. wydatki na reklamę w Polsce spadły o 8,6 proc. mniej niż w 2019 r., do 8,9 mld zł.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas